poniedziałek, 5 grudnia 2011

Coś o mnie

Więć tak mam na imię Nestea imię nie Polskie  ponieważ mam ojca francuza ,a matke mam Polke :)  
moje nazwisko nie jest Ci przecież do niczego potrzebne ,
mojego wieku też nie potrzebujesz ale Ci podam :)  mam 14 lat 
Kocham Mode,szkicowanie oraz taniec  lubię wolny czas spędzać z przyjaciółmi  w tygodniu codziennie wchodze na msp {moviestarplanet.pl } morzesz do mnie pisać na msp zapraszajcie mnie tam do znajomych :) 
teraz wam podam mój e-mail poczte mam na  onet.pl   oto mój e-mail  Nestea@opoczta.pl  napewno ci odpiesze :)   a teraz ponownie przypomne wam mój login na msp to ; . słodkalala123   wejdź przyjmij mnie do znajomych naprawdę warto daje dużo prezentów za darmo robie fajne filmy i konkursy a gdy jesteśmy już przy moim loginie to teraz powiem skąd taka nazwa otuż to nazwe którą chciałam tak naprawdę to jest ona w haśle  a dlaczego tak się stało ? a dlatego że laptop wziął na odwrót zacieło się no i właśnie tak :(    no narazie to wszystko :)   dozobaczenia śleddzcie mój blog ,ponieważ już w krótce co można robić takiego niezwykłego na paincie , konkursy , aktualności moviestarplanet.pl   i wiele innych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz